Västervik!

Nu är vi i Västervik!
 
Vi tar det lungt och stannar där det känns bra att stanna.
 Här på Lysingsbadets Camping i Västervik har vi varit förr
- när grabbarna var små.
Då regnade det hela tiden och min tvätt torkade aldrig
- nu skiner solen och det är jätte skönt.

När vi kom fram så trollade jag ihop en Tonfisksallad
som vi smackade i oss!
 Sen tog vi en promenad runt campingen som är GIGANTISKT STOR
- men otroligt vacker!
Här finns allt från sandstränder och bastubad
till bilfria campingzoner och minigolf
- det finns klippor och vandringsleder,
fina restauranger och poolområde och relaxing.
Ändå känner man det som om man bor mitt i skogen...
..konstigt men sant!!

Vi blir nog kvar här till på torsdsag...
sen vidare till Öland! :o)


Detta är bastun man kan boka!

Pelle på G!


Underbart med vatten och klippor!


En andfamilj! :O)




Munther / Knutas på turné!

Sommarfötter!


Kommentarer
Postat av: Marina

Vilket fint ställe...myspys! Vi jobbar en vecka till efter denna innan det blir nåt semestermyspys. Kramar till er båda..<3

2010-07-06 @ 22:57:46
Postat av: Maggan

Härligt! Jag blir lite avis att ni är på turné. Vi kanske måste göra så nästa år istället för att sätta fast oss. Vi får se :) Kram hela dan!

2010-07-07 @ 08:40:13
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Lena

Mysigt...!

2010-07-07 @ 12:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0