Ont i kroppen!

Har sovit som en kratta i natt!

Ont i alla kroppens leder.....och ont i ryggen! :O/
 Sen är ju ungdomarna ledig och fria
och springer ut och in på olika tider.
Nils var på fotbollskväll med polare
- Emil var på 4:e nattens LAN
 - Lars har plockat fram moppen och drar runt med "moppegänget".
 Det innebär att det springs ut och in i dörrana natten igenom
 - ingen har samma dygnsrytm.

Alice håller mig oxpå vaken
med att jag är orolig för henne
 och med att (hon oxå! ;O) spinga ut och in natten igenom.

Det är knappt sol idag och 6,5 grader - giv mig stryrka......!

Kaffe....jag säger giv mig kaffe! ;O)


Kommentarer
Postat av: Nina

I bland får man deppa ihop...

2010-06-16 @ 21:04:18
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0