Reseminnen!

Ikväll har jag städat - det tog 4 timmar och jag är inte riktigt färdig.
I morgon ska jag fixa maten och dekorationer.
Det ska dukas upp Champangefrukost till på fredagmorgon
- Emils klass kommer hit och käkar.
 Hämta plakat får jag inte glömma!

 Här kommer lite reseminnen i bilform!

Inte så trångt på stranden precis!



Karin i baren!


Lena i baren!



Vi vänta på Britta! :O)



Lino & Antonella på besök!



Storhandlat på Lidl!


Macka på stranden är gott!


En öl i city är oxå gott!  


Fler kort kommer senare!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Ååå, vad roligt! Jag vill också.....

2010-06-03 @ 06:54:25
Postat av: Nina

Häääligt med värme och sol...

2010-06-03 @ 20:15:38
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Lena

Längtar tillbaks!!

2010-06-03 @ 22:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0