Sen middag & seg Anita!

Jag känner mig helt slut i kroppen!

Det började redan i fredags
och jag har inte varit så här trött
och haft så här ont i lederna på mycket länge.
Det känns som om jag blivit kölhalad!

Jag sov till klockan var 9:45
- tog det mycket lugnt med frukost, kaffe och tidning.
 Åkte ut en sväng
med Pelle och Nils.
När vi kom hem putsade jag fönstren på nedre våningen
och det var jätte jobbigt.

Jag har ont i alla leder
- i hand och fingerleder,
i armbågarna och axlar, i höfter och rygg,
 i knän och fötter......! 

 Efter fotbollen fixade jag middag!
Vi blev bara tre
till maten idag.
 Erik och Nils är ute med polare, Emil är på LAN.

Jag är trött och sliten...
..tycker jag borde en massa men kroppen vill inte.

Ingen promenad blev det idag heller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0