Dagen efter kvällen före!

Det blev ett fantastisk kalas igår!
Mycket folk och god mat
- Tack Lena och Sven
för denna trevliga kväll! :o)

Idag har vi varit ute i solen hela dagen!
Vi började med en kaffe hemma hos Sven & Lena
 eftersom jag glömde min mobil där igår,
 sen blev det Storsjöns is med skridskoåkning och fika.
Fortsatte sedan hemma på verandan med att läsa och prata
och sova lite i solen.

En helt otrolig dag
 - vi var ute från klockan 11 till klockan 16!
Känner i ansiktet att solen tagit idag!

Bilder från "Sven 50 år"!

   

 

 





Bilder från "En dag på Storsjöns is"!

 



Kommentarer
Postat av: Lena

Ja, det var ett bra kalas, lite ont i fötterna så här dagen efter som "personal". I morgon blir det tjejmiddag, hipp hopp.

2010-03-21 @ 20:19:58
Postat av: Marina

Riktigt trevligt och kul var det...:o) Men jag kan inte förstå varför jag gick lös på cidern..? Jag dricker ju inte cider...bläää sockersött! Tokigt!

2010-03-21 @ 22:21:22
Postat av: Maggan

Det verkas som en rolig fest. Snygg topp du hade Anita. Skön dag i solen också, här hade vi snöstorm igår :(

2010-03-22 @ 06:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0