I tid!

Vi kom ner i tid och på båten i tid!
Vi fick våra hytter i tid och båten gick i tid!
Det enda som inte är "i tid"  är middagen
för vi ska äta vid 21 och jag är satans hungrig nu vill jag lova.
Man kan liksom inte dricka sig mätt på vare sig vin, öl eller läsk!

 Båten plöjer genom en tjock sörja med is
och jag har hört att vi inte ens ska lägga till i Åland
utan bara runda kusten och vända hem igen.
Dom är rädda att fastna i skiten!!
Egentligen kunde dom sparat energi genom att bara starta mororerna
och sedan stanna kvar i Stockholm.
Med samma party på båten skulle ingen märka någon skilnad!

Om jag ska gå på en enda av alla föreläsningar denna tur
så blir det på Charlie Söderberg från Lyxfällans föreläsning i morgon kl.13!

Nu måste jag fixa till mig - har 15 minuter på mig till "återträff" före middag!
Tjooohoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0