Dan före dan.....

Idag har jag nästan inte tid att vara på jobbet! ;O)

Tänk om jag kunnat
vara ledig idag,
helghandlat i lugn å ro, köpt presenter till Lars
och varit ute i solen, som idag skiner från en molnfri himmel. 
Men nu kan jag inte vara det - ledig menar jag!
 Nu får det bli som det blir....
Jag ska fixa naglarna idag
oxå, klockan 16:30
så övriga "aktiviteter" måste ske på lunchen! 
Lars har skrivit önskelista
så det blir lätt men dyrt att handla.

 Jag är ledig denna klämfredag - ledig å ledig....
måste fixa lönerna i helgen eftersom jag är borta sedan.
 Det kan jag göra hemmifrån
eller sitta på kontoret några timmar så är det klart.

Min kropp är sliten idag efter städningen i går
- nu ska den i alla fall få en proteindrink och sedan lite kaffe!

God Morgon till er alla!


Kommentarer
Postat av: Marina

Vilken tur ändå att du är typ "ledig" fredag mitt i ditt späckade schema :/...Jag jobbar bara till 14 idag - har sen några ärenden på stan. En god morgon och en skön dag i solen önskar jag dig! Kramar

2010-05-12 @ 09:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0