Ett sånt skitväder!

Tog lite sovmorgon i morse då regntunga skyar hängde över hela Östersund!

Sen tog jag en promenad ner på stan - friskt och skönt!!
 Underbara timmar på Östersundsskönhetscentum
där Catarina tog han om mina fötter.
 Nu har jag fina Italien fossingar! :o)
Träffade Marina och vi käkade lunch och pratade....
Det var skönt....!

Sen tog vi en shoppingrunda och jag provade ny bikini
men det blev ingen.
Om en bikini kostar 500:- så måste det klicka,
 men det klicka inte så jag kom hem med några nya linnen.
Efter shopping så gick vi på Paus och tog en öl
 - busigt värre kändes det
eftersom klockan inte var så mycket.
 Emil var snäll och hämtade mej då det vräkte ner regn
så att gatorna var helt översvämmade.

Nu har vi ätit Taco till middag och pratat i evigheter
- skönt med en familj som vill umgås! :O)

Här kommer lite bilder från gårdagen!

Ja må han leva....



Undrar vad jag nu fått!


God mat!




Nils har fixat tårta!




Alice hon sover bort hela festen!


Kommentarer
Postat av: Marina

Ja, jag har mått så bra hela eftermiddan..laddad med vänskap..:)Kram!

2010-05-14 @ 23:01:04
Postat av: Nina

Häärligt med fina fötter. Måste beställa tid!

2010-05-15 @ 09:48:26
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0