Flänga å fara!

Fixade passet på lunchen - äntligen var det gjort.
Gick från jobbet förbi posten på väg hem
 för att få iväg dagens fakturor
sen vidare på Coop för att handla och så hem.

Idag blev det Korvstroganof med Penne!
Sen plocka in i diskmaskinen och hänga tvätt,
flänga på jobbet och hämta deklarationen som jag glömt och lämna in den.
 Efter det så gick Pelle och jag ut och gick en 40 minuter.
Nu vill jag inget mera
även om jag borde ta reda på tvätten som ligger i mitt sovrum.

  Jag har känningar av en smygande förkylning -
halsen spökar......Inte bra! :O/
 - kör igång med Echinagard
nu på stubinen.
 Har varken tid eller lust med nån förkylning!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Sluta genast med att vara förkyld :)

Alltså, jag kan inte komma på var dina sommarkläder är. Fattar inte var jag har ställt dem. I vilket förråd och under vilka påsar?? Jag är ledsen. Skall försöka att göra ett ryck till men hinner inta än på några dagar. :( Sorry!

2010-05-03 @ 21:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0