Hepp....

........så var man på G igen! :o)

Idag är vi en man kort på kontoret,
men det ska vi nog klara jag och Ulf!
Fredagar kan vara så olika -
ibland ringer telefonen oavbrutet
och ibland är det bara stendöd!

Jag ska sluta klockan tre i dag och ta mig till Karin på studs.
 Vi ska på föreläsning och middag
Båthuskrogen,  - hos Fia Gullriksson.
*Utan spaning ingen aning!*
Men först ett glas vin hos Karin
och så hoppas jag på att någon av alla mina ungdomar kan skjutsa och hämta i kväll
 - det är ju inte *att slå sig i backen på!*

Men först...JOBBA!




Kommentarer
Postat av: Marina

Fia är ju jätteintressant att lyssna på - och Båthuskrogen kan jag tro är en upplevelse för sig...Va kul! Hoppas att solen fortsätter skina..:o)

2010-05-07 @ 10:55:44
Postat av: Maggan

Trevlig helg allra käraste syster!!

2010-05-07 @ 17:01:45
Postat av: Marina

Jag gick till O`Learys för att kolla om jag kunde erbjuda Alex en taxiresa hem....men jag hittade bara grannpojken och din Nils´..;o) Kändes som att alla pekade finger och sa "kolla tanten".....men - nu är jag hemma - läge för en kylskåpskoll och sen natti natti...Puss! Nu är det bara till att ladda om - om 18 timmar ska man va på G igen....yahoo ;o)

2010-05-08 @ 02:07:51
Postat av: Marina

Ho hoooo..var är du..:) Jag är på G...ha ha! Uppe med tuppen - storhandlat på Willys - skurat ur kylskåpet och sen in med all ny mat...nu ska jag till med skafferiet - samma procedur...sen - en kall på balkongen innan PARTYTIME...eller hur?;)

2010-05-08 @ 14:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0