Midnatt råder tyst det är i huset.......

För första gången på evigheter är jag sist i säng!
Erik, Lars och Pelle brukar ju hinna lägga sig före mig
men Emil och Nils är normalt nattugglor precis som jag.
 Ikväll har dom plötsligt hoppat i säng före midnatt allehopa.
Emil han gör praktik hos P och monterar dammkanoner
och Nils är oxå där och hjälper till
så nu är dom trötta på kvällen.
Daniel har lämnat oss och åkt hem
till mamma i Undersåker
 så nu är det bara jag och Alice som håller ställningarna.
Men även jag är trött och funderar på att hoppa i säng
- det blir ju gästsängen då eftersom jag i nuläget är utan säng.
Alice är ute på äventyr
och jag har svårt att sova när hon är ute och ränner
 - vi får väl se hur det går med att lägga sig i tid när det gäller mej.
 I morgon måste jag köpa precent till Lars som fyller 17 år på torsdag,
 om man tittar på önskelistan så blir det dyrt! ;O)
Jag ska handla mat till vår tjejmiddag oxå '
som ska vara hemma hos mig i morgon.
Tur att man kan flexa på lunchen! :o)

God Natt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0