Schwoosch........

..................så har stora delar av denna dag oxå gått åt!

Att leva sitt liv var dag är svårt!
Jag menar inte att det är svårt att leva
men svårt att LEVA!
Jag fastnar så lätt i måsten.....
men igår tyckte jag att jag LEVDE i samtal med alla ungdomar
 som nu bor hemma hos oss! :o)
Dom är lättsamma och trevliga mina barn.....
och andras ungar oxå! ;O)

Har fattat ett svårt beslut idag
och då känner jag oxå att jag LEVER
 bara därför att jag är så rädd att göra fel.

 Min man har åkt på mässa idag
 och blir troligen borta till på söndag
- så i helgen ska jag LEVA som ensamstående med 5 ungdomar
 - ensam vuxen men ändå inte och absolut inte ensam! :o)

Fattar duuu! ;O)


Kommentarer
Postat av: Marina

Vill du prata med nån annan "vuxen" är det bara att höra av sig...btw...Nostalgikväll Marité lördag 8 maj...he he

2010-05-06 @ 18:48:06
Postat av: Anita svarar Marina

Jag vet att det är nostalgikväll - ska absolut gå! Jag glömmer att du inte finns på FB där alla vet allt om alla! ;o) Vi lurar med oss Lena oxå och Karin - eller hur!? :o)

2010-05-06 @ 19:32:40
Postat av: Lena

Hahaha, lura och lura! Få se hur jag mår, jag har ju en ute kväll på fredag först. Det är tufft att ligga på topp!

2010-05-06 @ 20:45:51
Postat av: Marina

Va faan Lena - Två kvällar på raken är väl inget för en partypingla som du...Kom igen nu...;o)

2010-05-06 @ 21:04:07
Postat av: Maggan

Jag vill också gå på nostalgikväll. :(

2010-05-06 @ 22:36:13
Postat av: Lena

Vi får se, vi får se, mutar ni mig och ber väldigt snällt så kanske.......

2010-05-07 @ 06:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0