Two Out of three aint bad!

Jag har nu gjort två av alla de saker som stod på min list för idag.
Vi tog en promenad till KAP jag och Pelle.
Nils och Erik kom med bil.
Så nu har jag äntligen fått hjälp att flytta mitt kontor till eget!
Det känns bra att det blev gjort
 och i morgon ska Nils hjälpa mig att sätta upp gardiner och tavlor.
Skulle behöva styla om hela kontoret,
men det får vänta till hösten
- just nu var det viktigast att få flytten gjord.
Sen gick vi tillbaka hem!
 
Flytta kontor - check!
Ta en promenad - check! 
nu är vi på väg till Bräcke på middag - check!

Det blir i alla fall tre saker som blir gjorda idag! :O)
 Det är Agnetha med vän söm bjudit oss på middag i Bräcke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0