Cryptosporidium VS förkylning!

Jag är fortfarande inte bra från min förkylning - är nu inne på dag 13!
Hostan gör att man vill dricka mycket vatten
 och nu kan man inte dricka kranvattnet utan att koka det först.
Vatten på flaska är slut
på affärerna 
så vattenkokaren tvingar jag igång i tid och otid.
Nils är hemma med magparasiten Cryptosporidium idag
- likaså Uffe!
 Ännu en i personalen känner sig febrig och skum i magen....
detta är ingen bra start på veckan!
Själv har jag mycket att göra efter att ha varit hemma med förkylning så länge
....vi får väl se hur dagen fortskrider.

Hugaligen en sån morgon!


Parasiten Cryptosporidium.


Kommentarer
Postat av: Marina

Hugaligen vilken ful kuse..:/

2010-11-29 @ 11:44:27
Postat av: Nina

Såå jäkla äckligt bläääga!

2010-11-29 @ 19:35:08
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Karin

Ser ju ut som Stosjöodjursyngel.. blääää..

2010-11-29 @ 23:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0