Det var en gång.....

Ett äkta par i sextioårsåldern var ute och firade sin trettifemte bröllopsdag
 på en stillsam, romantisk liten restaurang.

Plötsligt stod en vacker liten fe på deras bord och sa:
Eftersom ni är ett sådant exemplariskt äkta par,
och eftersom ni alltid varit trogna mot varandra,
ska ni nu få varsin önskan uppfylld".

 -Åh, jag önskar att jag fick resa jorden runt med min käre make! sa hustrun. 
Fen viftade i luften med sitt trollspö och poff
- hade hon två biljetter till lyxkryssaren Queen Mary II i sin hand.

Nu var det makens tur.

Han tänkte efter en stund, och så sa han:
"Ja, det är ju väldigt romantisk och så där,
men en chans som den här får man aldrig mer.
Jag är ledsen, älskling, men jag önskar en fru som är trettio år yngre än mig".
 Både hustrun och fen blev mycket besvikna,
men en önskan är en önskan...

Så fen viftade med sitt trollspö och poff!......
 blev maken nittiotvå år gammal.

Senmoralen:
Otacksamma svin till män ska tänka på att feer är kvinnliga väsen!



Kommentarer
Postat av: cinis

Hahahaha...Så jäkla bra!!!!!!

2010-11-10 @ 00:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0