En bra vecka.....

.............tänker jag ha!

Idag fixar jag med en del intyg och annat
till en medarbetare
 och så måste jag betala KAPs räkningar och fixa nytt E-leg.
 På lunchen ska jag och Nils ta en promenad i snön
 - bra att få lite luft mitt på dagen.

 När jag slutat jobba ska Pelle och jag åka ut på Mio Möbler
och köpa en säng till mej
och så ska vi fixa lite grejer
så att jag kan sätta igång
med att fixa vår Walkincloset.
Tror att jag slipar och spacklar och målar väggarna och taket....
eller ska jag tapetsera väggarna och måla taket...
jag har inte riktigt beslutat mej för hur det blir med det.

 Jag tänker oxå att jag måste tjuvstarta med advent
för vi är bjudna till min kusin Anna i Stockholm den 27 på kusinträff.
 Det känns bra att ha projekt att se fram emot
 - både fixa med huset och en resa till Stockholm.

 I morgon ska jag vara ledig
 - förmiddagen går åt till att fixa fötter och händer
och efter lunch ska jag ha samtal med Lars mentor på skolan
- ja Lars ska ju såklart vara med!

Hoppa att du oxå går en bra start på veckan!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Bra där ;)

2010-11-15 @ 20:34:45
Postat av: Marina

Blir det ingen Nostalgi/Marité den 27:e för dig då?

2010-11-16 @ 11:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0