En hyfsad dag!

Det blev en hyfsad dag
och jag har hunnit det jag förutsatte mig! 
- på jobbet menar jag!
 Här hemma är det som vanligt
- jag fixar med maten å tvätten å disken
sen orkar jag inget
mera.
Jag borde gå ut å gå
- men blåsten och snön får mig att avstå.
Min snabba promenad
på lunchen får räcka!
 
Jag kommer ihåg för några år sedan
då jag inte brydde mej om
vad det var för väder
- jag sprang varje kväll i ur och skur....
OCH mådde skit bra!
Önskar att jag kunde komma dit
med mig själv ännu en gång.
Allt är möjligt bara man bestämmer sig
- det vet jag!

Men inte idag....
inte ikväll...
- som sagt det har i alla fall varit en hyfsad dag idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0