En lugn hemmakväll!

Idag har vi varit på stan min man och jag
 - det händer typ aldrig!
Vi har flanerat i affärer och så har vi köpt några julklappar.
Ljus som doftar jul
har jag oxå frossat i! :O)
Det var kallt så in i bängen ute
- blåste isande vindar.
Jag hittade en snygg tröja
- 50% på Zizzi!

Fika sugna blev vi såklart
 och började leta någonstans att fika.
Så jäkla mycket folk överallt
- det fanns inga lediga platser någonstans.
Så vi gick på Winston och tog en hamburgare och en öl!
Det blev ju väldigt trevligt och bra.
Vi tänkte gå hem
men eftersom det var så kallt
så fick Emil hämta oss.

 Nu är det en lugn hemmakväll
- vi ser på Så mycket bättre och njuter.
 Det är Petters låtar som tolkas ikväll! :O)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0