I ett flygande fläng!

Dagen har gått i ett flygande fläng!
Jobbat på
som bara den.
Försöker hinna mitt eget jobb
samtidigt som jag säljer i telefonen och skriver order. 

Helena ringde
på förmiddagen
 och vill träffa mej på lunchen.
 Så blev det! :O) 
Vi käkade på Paus
 - käkade sallad och pratade massor.
Det var jätte kul att träffa henne
och hennes manliga vän Mario.
 
Eivor ringde när jag var påväg ner på stan
 och hade hittat en överkörd katt nere vid macken vid Körfälltet
....jag var bara tvungen att kolla upp om Alice & Saxon var OK
- och det var dom!

Sen flängde jag tillbaka till kontoret för att ta hand om telefonerna.
Efter jobbet åkte Nils med mej och fixade vid graven.
Vi lade ut enris satte en lykta och lade dit en krans.
 Det blev jätte fint!
Tyvärr kunde jag inte
få till några bilder
det var bäcksvart där på kyrkogården.
Jag går dit i helgen och fotar!
Sen åkte vi och handlade - Nils till sig och jag till mej.
Nu har jag
skjutsat hem Nils
- plockat ur matkassarna och slängt i mej lite mat.

Undra just om min kväll ska innehålla någon träning
- eller om jag bara ska dö i soffan?

Hur ser din kväll ut??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0