Bloggen fyller 3 år!

Grattis till min blogg som fyller 3 år idag!

Nästan var dag har jag skrivit
något här på jamtlandspower.se
- det har varit mycket roligt och det är så kul att nu vill läsa.
Från början var ni några få trogna som läste och kommenterade.
Nu kan det vara upp emot 40-50 st som är in på min blogg
men inte så många som kommenterar.
Det gör inte så mycket
jag skriver ju mest för min egen del.
 Nå i alla fall så säger jag
Hipp Hipp Hurra till bloggen & mej idag!

Här kan du läsa vad jag skrev om min första månad som bloggare 2007!




Kommentarer
Postat av: Maggan

Grattis!

2010-10-28 @ 20:20:15
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Maggan Svensson

GRATTIS Anita till dig och din Blogg.

Kram

2010-10-28 @ 21:33:37
Postat av: Marina

Hurra för dig och din fina blogg!!

2010-10-28 @ 22:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0