Hemmakväll!

Ikväll händer inte mycket
- inte med mej i alla fall!
Pelle har varit i garaget -
Emil
sitter vid sin dator -
Lars
har varit på gymmet och nu bakar han bullar.
Jag orkar ingenting ikväll
- känns som om jag har en förkylning på G.
 Jäkla skit.....
vill inte och ska inte bli sjuk!

I morgon ska jag vara ledig
 - fira att vi varit gifta i 25 år!
Silverbröllop!! :O)
 Pelle han ska inte vara ledig
så jag får väl fira själv.
 Borde ha köpt bubbel till imorgonbitti
- men det har jag glömt.
Vi ska gå ut och äta
imorgon kväll i alla fall.

 Nu kryper jag under filten och kurerar snuvan!


Kommentarer
Postat av: Eivor

Jag gratulera på den stora dagen i förskott GRATTIS,GRATTIS på er båda. a rädda om varann.:o)

2010-10-04 @ 21:47:07
Postat av: Eivor

Jag gratulera på den stora dagen i förskott GRATTIS,GRATTIS på er båda. a rädda om varann.:o)

2010-10-04 @ 21:47:55
Postat av: Maggan

Grattis på bröllopsdagen! Vad synd att ni inte kan vara lediga tillsammans i dag.

2010-10-05 @ 07:02:29
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0