Ingenting.........

Jag gör ingenting i kväll heller - har ingen ork.

Grannarna jag skulle fråga om kattvakt är inte hemma!
 Orkar inte börja packa en gång.
 Hittade i alla fall Emils pass efter många om och men
- ute i bilen....han hade ingen koll på vart det var.
Det får bli en uppryckning i morgon
 - kattvakt är ju ett måste!
Ska även ringa och kolla ett Kattpensionat i Nälden under morgondagen.
Nästan så att man skulle vara ledig extra dagar
och fixa med allt innan resan!
Det löser sig säkert
men jag önskar att jag hade mer energi
att ordna med saker och ting på kvällarna!

 Känner mig sååå .....upphäng å nersläppt!!




Kommentarer
Postat av: Maggan

Lite semester fyller nog på energin :)

2010-10-13 @ 06:50:41
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0