Mörkt som i graven!

Fy vad jag var trött i morse när det var dax att kliva upp
- tror att jag stängde av larmet minst tre gånger.
Tur att Pelle skulle ta bilen så jag fick lifta med honom till kontoret.
 Jag är själv idag oxå - på kontoret alltså!'
 Men i morgon är Nils och Ulf tillbaka igen.
 
Det skulle egentligen vara tjejmiddag ikväll
- men Lena är sjuk så det blir inget!
Så synd för jag hade så sett fram emot att få gå till Karin och äta
- Nu har vi kvar det till veckan som kommer!

 Saxon är sjuk - han har maski magen!
Har gett honom maskmedel
men jag vet inte hur mycket jag lyckades peta i honom
- kanske måste ge en omgång till.
 Han äter å äter å äter
men orkar endå inte gå ut eller leka
 - han ligger mest och vilar!
Alltid är det något med dessa små älsklingar! 

Nu är kaffesasten över och det är dax att sätta fart på tangenterna
 och skriva order.

Kram på er och ha en bra onsdag!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Ja, det är föööör jobbigt att kliva upp den här årstiden.

2010-10-27 @ 14:39:41
Postat av: lovisa

Allt bra idag?:)

2010-10-27 @ 15:09:33
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: lovisa

: haha jaså?:D gillar du varken godis eller chips+:D

2010-10-27 @ 16:40:37
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Karin

Ja,det var synd med tjejmiddan men nu har vi den kvar ska kolla nytt datum.. Kram Karin.

2010-10-27 @ 18:09:06
Postat av: Lena

Jobbigt att vara sjuk när det är roliga saker på gång, men det kommer mera...!

2010-10-28 @ 07:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0