....och så gick den helgen....!

Jag gick på Marité igår - det har väl ingen missat!
 All by myself!
Det var inte mycket folk där
 och bara öppet på en våning men ganska kul.
Jag gjorde som jag brukar
- beslutade mej i sista minuten att gå.
Erik skjutsade ner mej och Emil hämtade
 - jag kom hem 01:30.
Två timmar på krogen.....!

Idag har jag inte gjort många knop
 - känner mig slut efter en jobbig arbetsvecka
med många kännslor!
 Har legat framför TVn och sappat bland kanalerna i dag!

Nils kom hem och käkade middag
- det var kul.....och gott!
 Jag hade gjort en köttgryta.

Ikväll blir det TV igen
 - filmtajm med filmen "Min stara feta grekiska semester"
 - den verkar bra!

Hoppas att din helg varit till belåtenhet!


I samarbete med Filmtrailer.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0