Som ett rinnande vatten!

Veckorna och dagarna går som ett rinnanade vatten!
Det är måndag
och onsdag och sen fredag
- helgerna försvinner oxå på noll tid.
 Om bara tio dagar åker vi till Turkiet
och när vi kommer därifrån är det dax att planera jul och julklappar....!
Sommaren bara svichade förbi!
Men ändå kan jag tycka att jag har upplevt en hel del under sommaren
- många roliga saker blev gjorda.
 På morgonen går oxå tiden som ett rinnande vatten
 - jag hinner knappt vakna så är det tid att gå
 - och jag kliver inte upp så sent.
Åren med Pelle och alla småknoddar har oxå runnit på med bra fart
och i morgon firarar vi 25 år som gifta - Silverbröllop!
 Det är ju helt otroligt! :O)

Nä nu får jag sätta igång innan denna dag oxå tar slut
- fort va de gjort!

Som ett rinnande vatten.........!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0