Powerwalk!

Jag tycker alltid att jag har för lite tid och för lite ork
att hinna det jag vill.
 Kan nog hända att det är orken som fattas mer än tiden.
 När jag läser på min blogg två år tillbaka
- då jag tränade ganska hårt så hade jag mera ork -  mera energi.
 Nu har jag så smått kommit igång
med att motionera igen
- jag promenerar minst 50 minuter varje dag
och jag hoppas att orken skall återvända så att jag piggnar till
....och går ner i vikt såklart.
Jag har gått upp massor i vikt de senaste året! :O/ 
Nu blir det nog ingen mer löpträning för mig
- om jag inte blir bättre i ryggen.
Jag älskar att springa men just nu så funkar inte det
så nu är det Powewalk som gäller.
Jag går INTE med stavar
för jag gillar inte att släpa på dem -
men det är ändå ganska svettigt om man gär på rätt sätt. :O)




Kommentarer
Postat av: Maggan

Det avlastar dina höfter och dina knän om du går med stavar plus att du får mer motion i armarna, har jag läst.

2010-09-10 @ 06:47:42
Postat av: Anita svarar Maggan!

Jag vet att det är så - men jag har provat flera gånger med stavar och jag gillar det INTE - dom är i vägen.....men jag är villig att göra nya försök! :O)

2010-09-10 @ 08:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0