Drömmar!

Har sovit gott i natt för första gången på länge!
Jag har dock drömt konstiga drömmar
- inte mardrömmar...men konstiga!
Kommer knappt ihåg vad dom handlade om
 men min svärfar var med......???
Jag har en drömbok
som jag skrev i förr
- undrar var den är?
 Det är kul att skriva ned korta noteringar om vad man drömt.
Vissa drömmar kommer tillbaka om och om igen
 och vissa drömmar vill man inte drömma.
Vissa drömmar vill man inte vakna upp ifrån! ;O)

Brukar du drömma
och kommer du ihåg vad du drömt?


Kommentarer
Postat av: Lena

Jag drömmer varje natt! Kommer ihåg vad jag drömt för det mesta på morgonen, men sen glöms de bort.

De är som du skriver alla varianter av drömmar.

2010-09-22 @ 12:13:20
Postat av: Marina

Precis...vaknar jag mitt i drömmen och börjar fundera över vad det var så kommer jag oftast ihåg den...annars inte..:/

2010-09-23 @ 09:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0