Helt otroligt!

Det är ju inte sant en sån fin dag vi fått idag
- jag valde helt rätt dag att vara ledig på....
kanske inte så kul att vara inne å städa men i alla fall. '
Nu är allt fix å färdigt till gästerna kommer!
Det blir pasta med hemgjord tomatsås
och sen italienska rulader med tomater och mosarella
- sen kaffe och glass!
Jag har stora problem med nacke och rygg nu
efter allt städande
- helt stel och ser verkligen ut som en gammal tant
 när jag försöker ta mig frammåt.
Får väl ta ett glas vin i "muskelavslappnande syfte!" ;O)
 
Här får vi en underbar kväll
och jag hoppas att ni oxå fick sommaren tillbaka!



Kommentarer
Postat av: Maggan

Vad skönt att ha nystädat hemma :)

2010-09-07 @ 20:47:08
Postat av: Marina

Nystädat hus och en skön kväll med goda vänner, god mat och gott vin...det måste ge ro i själen ;) Kram!

2010-09-08 @ 10:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0