Höstkväll!

Jag har haft det en bra dag!
Sovmorgon och fått vaknat i min egen takt
- sen en lång promenad i höstsolen.
Varit och handlat åt en granne ( kul att kunna hjälpa till!)
Kollat in båten...men det blev ingen båtfärd för vädret vände.

Suttit hemma i köket och pratat med min familj
- lagat god mat!
Ätit middag långsamt å länge
å pratat med ungdomarna! <3

 Nu sitter Pelle och jag och lyssnar på musik
- vi har tänt ljus både ute och inne och hösten känns påtaglig.
 Det är mysigt på ett sätt och sorgeligt på ett annat sätt!
 Det gäller att gilla läget i alla livets situationer!

Puss på er - ha en skön lördagkväll!


Kommentarer
Postat av: Titti

Ha det så bra ikväll och ta hand om varandra.

2010-09-04 @ 20:51:27
Postat av: Maggan

Puss!

2010-09-04 @ 20:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0