Ny vecka - nya möjligheter!

Det är kallt idag
 - frost i gräset visar på att natten varit ännu kallare.
Solen skiner
så dagen blir nog fin!

Nils och jag startade dagen med ett besök på källsorteringen
- mycket "skräp" från Huså
som skulle slängas!
Jag har en del strul att reda ut på jobbet idag
 - hatar när saker och ting inte flyter på. 
Och så skall jag sluta tidigare
för att hjälpa Lars med ansökan av pass
-  hos polisen stänger dom klockan tre 
så då måste jag sluta klockan två.

Har ont i magen av stress redan från morgonen - inte bra!
Hur var det nu....."Ny vecka - Nya möjligheter....!"
 Önskar ibland att jag kunde fokusera på det som är bra och gott i livet
 och sluta stressa upp mej
- bara acceptera att vissa saker är som dom är!

Hoppas att DIN vecka blir bra!


Kommentarer
Postat av: Marina

Ja det blev till att skarapa bilrutorna i morse...med en cd-skiva! Så typiskt - inget förberett i bilen för frostnätter...man lär sig aldrig! Men himlen är blå så det blr en vacker dag!

Ta hand om dig där ute! Kram!

2010-09-27 @ 09:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0