Regn å rusk!

Det regnar idag med !
Det gör inte så mycket - jag slipper ju vara ute i mitt jobb.

 Det är meningen att vi skall åka till Huså i helgen
för att fixa med lite inför vintern.
 Det ska sättas i innerfönster med mossa å dekoration emellan,
vi måste höja huset i ena hörnet gräva ur under
 och bygga upp med sten då det har sjunkit en del.
Grabbarna ska hjälpa till.....har dom i alla fall lovat.
 Men vi får se hur morgondagen blir
- regnar det så blir det inget grävande av!
Jag hoppas på att vi blir hemma
så jag kan få sova å vila
å träffa Lena som planerat.

Idag har vi personalmöte på förmiddagen
sen kommer det en fotograf för att ta bilder av mej
 - det ska vara en blänkare i en tidning om företag i västernorrland
och dom ringde och ville att jag skulle vara med.
Kul ska det bli!

Klockan 4 ska vi följa Nils och titta på en lägenhet.
En etta
med riktigt kök och sovalkov.
Bara den inte blir för dyr......
Begärt pis var 325 000:-.....
men det blir budgivning!
Den summan köpte vi vårt hus i Lugnvik för 1984....
mycket pengar då för oss
och mycket pengar nu för en ETTA!

Önskar er alla en bra fredag och en skön helg! :O)




Kommentarer
Postat av: Maggan

Ja, det är dyrt. Priserna här nere är inte mänskliga. Jag fattar inte den unge som har råd att köpa en etta för 1000 000 kr. 325 000 äär ju som sagt mycket pengar.

2010-09-17 @ 14:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0