Start me upp.....

Det känns som om jag skulle behöva någon som drog igång min motor idag
 - otroooligt segt!
Inte blev det någon
morgonpromenad heller
trots att jag hade den ambitionen igår när jag lade mig.
Men jag får promenera på lunchen och ikväll.
 Det är en vanlig måndag idag
- skall iväg och storhandla efter jobbet
så jag har tagit bilen dagen till ära.
 Jag har precis beslutat mig för att vara ledig i morgon för att STÄDA
- det ser för jäkligt ut hemma och nu står jag inte ut längre.
 En hel dag för mig själv med mopp och trasa borde ge resultat.
Emil är ju hemma och är "arbetsbefriad"
 så han kanske kan hjälpa till - om man ber snällt!

 Här ska det bli sommar igen
- vi ska få 20 grader
varmt!
 Men just nu så ligger dimman som en filt över hela bygden
- i alla fall det jag ser.

Planer på att renovera badrummet dök upp igen igår vid middagen.
 Hoppas att det blir av nu oxå
- nästan ett måste för att slippa mögel och fuktskador som jag ser det.
 Köket borde oxå få en ansiktslydftning....
..guvar mig
för att dra igång....
..men guuuud så skönt det skulle vara att ha det gjort innan jul.
På tal om jul så köpte jag jultidningar av grannbarnen igår
- så nu är det bara att vänta på Tomten!

Go Jul Goknul...
och ha en bra måndag! :O)


Kommentarer
Postat av: Maggan

Lyllos dig som kan ta städdag. Jag har barea helgerna på mig och de går ju i en rasande fart. Jag vet inte när jag skall orka/hinna städa inte.

2010-09-06 @ 15:16:37
Postat av: Anita svarar Maggan!

Jag tar en semesterdag så klart men det bra är att jag bara kan göra det från en dag till en annan.:O)

2010-09-06 @ 15:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0