Telefonförsäljning!

Nu har det hänt igen !

Jag har ingått ett avtal om ett mobilabonnemang som jag ångrar
 - via jobbet visserligen men ändå.
Jag råkade göra om abonnemanget på ett nummer som vi har vilande
 - till en högre kostnad än den jag hade före.
Hur gick detta till??
Skit oxå - nu måste jag ringa och bestrida konraktet
....hatar sånt!
Grejen är att han sa att han ringde från Telia
och det gjorde han inte...! :O/
 Jag vet att man har rätt att häva kontrakt och köp gjorda på telefon
- man har 14 dagar att ångra sig på.
Men jag vet oxå hur det kommer att bli
- jag blir kopplad runt till olika människor
som inte vill ta i detta med tång.
Men det är bara att bita tag i det sura äppet och sätta fart!
Bläää en sån dålig start på dagen!

Annars är allt bra - även om det ösregnar idag.
 Jag ser fram emot helgen!
Vi får se om det blir Huså denna helg då
- allt beror på vädret!

Önskar er en skön fredag
och en låååång skön helg! :O)





Kommentarer
Postat av: cinis

Hahaha..ja det är alltid detsamma..strular runt i telefonen ang en nyckelring som man fick gratis på Storsjöyran...nu ringer dom å vill ha betalt..suck... Så lycka till med nerverna gummsan...kram

2010-09-24 @ 11:30:32
Postat av: V.I.C.K.I.S.

Bara att stå på sig B.E.N.H.Å.R.T.

2010-09-25 @ 01:52:10
URL: http://vickis-at.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0