Träningsfri....

.....det är jag på fredagar har jag bestämt!
På fredan då vill jag bara hem och kliva i mysbrallorna,
laga god mat
och eventuellt ta ett glas vin.
Därför har jag beslutat mig för att fredagen är min träningsfria dag!

 Det känns skönt
att det är fredag
- jag känner mig lite sliten om man säger.
 Sover fortfarande dåligt.....
kanske måste jag flytta ut i husvagnen...
där sover jag
nämligen bra!

 Nääe - skämt å sido - en ny sång vore på sin plats!
 Nils fick ju min för jag skulle köpa en ny....
men det är säkert fyra månader sedan...
Det blir till att kolla
på säng i helgen...
och fixa till sovrummet - mitt sovrum är inte så kul!

Önskar er alla en skön fredag och en underbar helg! :O)




Kommentarer
Postat av: Marina

God och tillräcklig sömn är ju såå viktigt! Klart du ska ha en ny säng!!..och ett fint sovrum!! Nya rön säger ju att för lite/dålig sömn kan ge viktökning..:/

2010-09-10 @ 11:04:15
Postat av: Anonym

...åsså lite god mat och ett gott vin såklart..:) Kram!!

2010-09-10 @ 11:05:00
Postat av: Maggan

Sover du bra då om du får en ny sång? En godnattsång kanske ;) Puss på dig och trevlig helg.

2010-09-10 @ 12:52:27
Postat av: Anita svarar Maggan!

Sång kan ju oxå vara bra .....och en säng! :O)

2010-09-10 @ 17:22:38
Postat av: Lena

Tycker nog att en ny sång låter bra, det var roligt!

2010-09-10 @ 17:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0