Älskade Huså!

Vi tog oss till slut ut på en skön promenad runt byn!
 Det var blåsigt och halt
men min nya yllekappa och mina Icebugg fixade det.
Det byggs som tusan
på byn....
många norskar som köper mark här och bygger fritidshus.
Alla husvagnscampingar är fullsatta....
det finna nu tre ställen här i byn att tälla sin vagn på.
Huså Herrgård hade julbord idag....
men jag undrar hur det blev med det
för när vi gick förbi så såg det inte ut att vara några gäster där.
 
Nu ska vi basta och ta en öl innan middagen.
Långsamt långsamt flyter dagen fram här i stugan...
....det är skönt!

Jag har gjort adventsfint oxå...
så fint med tomtar och stjärnor!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0