Lucia!

Inte en Lucia så långt ögat ser....
men jag bjöd på fika på jobbet i morse i alla fall!
Där fanns kaffe å glögg å pepparkakor å lussebullar...
skumtomtar å clementiner....och julmust!
Nästan ingen fikade!

Det är mycket att fixa med här innan jul
och en av medarbetarna går på julledigt redan på torsdag.
Själv jobbar jag till och med torsdag nästa vecka...
vi stänger på fredagen...
och så är jag ledig till på tisdag efter jul.

Ikväll ska jag ut med tanterna och ta en julöl
- det blir mysigt!
 
Hoppas att du har en bra Lucia!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Varför fikade ingen?

2011-12-13 @ 17:02:24
Postat av: Karin

Inte många arbetsplatser som får så mycket gott på Lucia-morgon.. Kram

2011-12-13 @ 22:39:43
Postat av: Anita svarar Maggan!

....därför att dom är besvikna på företget...å på mej!

2011-12-13 @ 23:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0