Medarbetarsamtal!

Idag har vi medarbetarsamtal på KAPAB!
Jag har valt att ta in en samtalscoach för detta.
 Tänkte att det blir kanske svårt för mej
att ha vettiga jobbsamtal med min man och mina barn
så därför har jag lejt bort alla samtal i år.
Jag tror att det kan bli jätte bra....
att någon helt annan kommer in...
intervjuar personalen
 och känner och tycker.
 Jag är ändå helt slut vad det gäller känslor
så därför kan det oxå bli rättvisare för personalen med en coach.
 
Min syster Maggan har idag tillägnat mej en visa på sin blogg....<3
gå in och läs hennes blogg här!<3

 Älskade syster jag längtar efter dej! <3

Här är visan!<3


Kommentarer
Postat av: Lena

Ååååh såå fint, systerkärlek <3<3

2011-12-06 @ 18:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0