Tillbaka i verkligheten!

Måndag förmiddag
 och jag har landat i verkligheten!
Efter helgens julfest....julmys....julshopping
så skulle man ju kunna tro att det är så dagarna skall flyta på
med glögg å pepparkakor..vin och julmusik.
 Men inte då...!
Fyra dagar till med arbete
sen ledigt.
 
Vi åker till syster i Uppsala över julen....
om nu någon missat det.
Och jag längtar så det gör ont
till på torsdag eftermiddag då det bär iväg.
Julklapparna har jag redan skickat...
25kg gick med posten
i torsdags.
Men det blir några till att packa in i bilen....det vet jag!

 Denna veckan ligger prioriteten på att räkna lönerna...
måste vara klar till på onsdag med utbetalning fredag.

Hoppas att du inte stressar ihjäl dej denna veckan före jul!
 
Tjopp tjopp....lite kaffe på det här så!



Kommentarer
Postat av: Marina

Sitter just med de sista klapparna på listan som ska inhandlas denna vecka - jag tar julledigt från kl. 10.00 på fredag..:)Julmaten lagar Allan som är ledig torsdag och fredag. Känner mig mao ganska lugn - Jul blir det ju hursomhelst!

2011-12-19 @ 13:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0