Jobbar över!

Idag jobbar jag över!
 Sitter på kontoret och pysslar med sånt jag inte hunnit
och lyssnar på Spotify.
Just nu spelar jag Radio Hits från 1970...
hahaha...riktigt mysigt! :o)
Mungo Jerry och Van Morriosson
tex!!
Skönt att jobba till musik -
tänk om man fått gjort det
när man gick i skolan
då kanske man hade fått upp farten på pluggandet!
 
Jag ska till Karin på middag ikväll
och Nils har lovat att skjutsa mig då det är snöstorm ute
och vill jag inte promenera som jag tänkt från början.
Märkligt vad mycket man hinner på kontoret
telefonerna tystnat och pertsonalen gått hem.
 Nu har jag satt igång med lönerna...igen!
Kunde ju vara skönt om dom inte blev kvar till nästa vecka
 utan för en gångs skull blev klara i tid.

Vad gör du ikväll då?


Kommentarer
Postat av: Marina

...jobbar...

2011-02-15 @ 17:26:29
Postat av: Anita svarar Marina

....ja...jobbade förutom de 5 minuter som jag bloggade!

2011-02-15 @ 23:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0