Så var det onsdag......

........och jag vaknar trött och snorig!
Men det är inget
att hänga upp sig på....
bara att ta sig iväg på kontoret.
 Lars ska vara hos mig och göra praktik nu i några veckor
 och han var segare än seg att få upp och iväg.
Pelle är oxå hos mej idag -
ska hjälpa oss med något....vad det är vet jag ej. 
Vi tog bilen för det känndes som en bra idè idag.
 Ska ha ett möte med banken i eftermiddag
och så ska jag handla inför helgen.
Ikväll är vi bjudna till Nils på middag...
det vill säga jag handlar och lagar mat som vi äter hos honom.
Så kan man oxå göra! ;O)

Ha en bra dag! :O)


Kommentarer
Postat av: Maggan

Fick du Luddes baciller du?

2011-02-16 @ 17:53:21
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0