Struligt!

En sån strulig morgon...!
 
Det tog evigheter
på grund av all snö som kommit.
Pulsade ut vid 06:00 och satte i motorvärmaren på Karins bil
- var tvungen att leta en förlängningskabel
då den bilen stod längst ut.
Sen när det var dax att fara
så var det till att skotta snö och skrapa rutor
- vi har inte bara mycket snö utan kallt oxå...-16 grader.
Nu måste jag fixa ena vindrutetorkaren som lossnar hela tiden...
och ena dörren som inte går att låsa.
Och så ville Cina att jag skulle hämta något
som hon vill att Maggan ska ha.
Jag har nu tagit in bilen på verkstan för att tina av den
- kanske någon kan hjälpa mej att fixa det som inte funkar.
 Jag har inte packat heller....
och så har jag lovat att fixa fika som vi ska ha med
- jag har nog inte tid att jobba idag. ;O)


Äntligen är det fredag i alla fall :O)



Kommentarer
Postat av: Marina

...och du ska göra allt...?? Ha en skön helg i Uppsala - kramar till alla från mig! Kör superförsiktigt!!

2011-02-11 @ 09:57:01
Postat av: Maggan

Bra där syrran! Skynda er hit nu men ta det lugnt i trafiken. Ät innan ni åker så får ni mat när ni kommer fram. Inga onödiga pauser nu. Gör en Pelle, kör non-stop. Inga kisspauser eller någonting. Kissa i petflaskor :)

2011-02-11 @ 10:18:21
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0