En sån dag!

Dagen har varit full av energi! :O)

Jag har hunnit massor
med skrivbordsjobb
 trots att jag åt lunch på stan med en leverantör
 i två av dessa timmar.
Slängde mig i bilen
klockan fyra
- på posten med paket
- hämtade Emil hemma
- hämtade Saxon hos vetrinären
- sen iväg på två olika utlämningsställen för att hämta paket
- hem och fixa middag
- långt bra samtal med min man
- "Halv åtta hos mig"
från Östersund på TVn!
 
Det är väl nu man ska gå ut å gå en timma...
det får vara!
Nu blir det kaffe å mera  TV!!




Kommentarer
Postat av: Maggan

Här händer det ingen heller på kvällarna. Skulle jag inte träna direkt efter jobbet så skulle det inte bli alls.

2011-01-26 @ 22:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0