Fort var det gjort....

Tänk så fort en helg försvinner!
Nu mår jag som bäst
och då är helgen slut
 - önskar att jag kunde stanna kvar i stugan hela veckan.

 Idag ska stugan städas
- här skall dammsugas och skuras.
Pelle han är redan ute i skotergaraget
och fixar med nån skoter som inte fungerar.
 Vi har inte så bråttom hem idag och det är skönt.

 Jag har sovit som en klubbad även inatt
- det blev 10 timmars sömn inatt med.
Helt otroligt med tanke på att jag hemma bara sover 4 - 5 timmar.
Men skönt är det att sova ut ordentligt! 

Nu ska jag äta min omelett
och dricka mitt kaffe
- sen fram med dammsugaren!

See You! :O)


 


Kommentarer
Postat av: Maggan

Vad skönt för dig att du sover bra i stugan då..

2011-01-16 @ 21:53:22
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0