I mitt huvud.....

......står det still!
Tycker inte att jag har så mycket att skriva om.
 Det blir ju samma saker dag efter dag...
jobb å mat å tvätt å allt jag inte hinner
/orkar ta itu med.
 Känner mig lite avtrubbad faktiskt!

Ikväll skriver alla på Facebook
 om hur dom gråtigt över TVprogrammet "Sofias änglar"!
Ja visst var det tragiskt,
berörande och sorgeligt
- men inte kunde jag klämma fram en enda tår.
 Detta är då absolut inte jag
- jag brukar tjuta och känna
så att det står härliga till...!

Inte vet jag var det handlar om
 men så här vill jag inte ha det! :O(


Kommentarer
Postat av: Maggan

Ja, jag grät så det skvalade. Du stänger in dina känslor, inte bra <3

2011-01-26 @ 07:04:32
Postat av: Marina

....såg inte programmet...men mår utmärkt utan Facebook. Kram!

2011-01-26 @ 09:42:26
Postat av: M igen...

...apropå veckans ämne i Kvällsöppet..:/

2011-01-26 @ 09:55:26
Postat av: cinis

Jag grät hela tiden..ojojoj va mycket gråt..

2011-01-27 @ 09:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0