Jobbar idag!

I morse klev jag upp tidigt
 - redan 05:30
hasade jag ur sänghalmen!
Tänkte att jag behövde god tid på mej att komma igång en dag som denna
- den första jobbardagen efter lång ledighet.
 Jag skulle oxå ha med mej Lars och Emil på jobbet idag
- dom har hjälp till med vår inventering.
Vi har nu räknat alla pinaler och Ulf knappar in siffrorna i datorn
.....ännu är vi inte riktigt klara men snart så!
Jag kan inte göra så mycket annat än att vänta
...det går inte att jobba i systemet
under själva inventeringen.
Nils gick hem efter halva dagen
 - han är dunder förkyld!
 Nu ska jag jobba i tre dagar sen är jag ledig i fyra
- en mjukstart på året kan man säga.
Pelle och jag åker till stugan på onsdag
och det ska bli skönt att komma upp till fjällen.

 Hoppas att du oxå har fått en fin start på 2011! :O)


Kommentarer
Postat av: Maggan

Ååå, vad skönt att ha en stuga att åka till.

2011-01-03 @ 14:26:27
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0