Sovmorgon! :O)

I natt har jag sovit i 10 timmar
 - hur är det ens möjligt?!

Jag vaknade klockan 11 då Pelle var på väg ut....
han har stuckit iväg på en tur med skotern.
 Frukosten är avklarad
- omelett å kaffe! 
Jag har planer på att ta en tur på längdskidorna idag...
vi får väl se! ;O)
Inte så kallt - bara -12 grader
så det skulle vara skönt att komma ut en sväng.

Jag är otroligt trögstartad på morgonen....
behöver ta det lugnt....dricka mitt kaffe och softa.
Pelle han har mycke energi.....
undrar om han kan dela med sig lite?
Nu har jag ju i alla fall varit vaken i en timma
och livsandarna har återvänt. :O)
 
Vad ska du göra idag då? 



Kommentarer
Postat av: Nina

Så lite som möjligt tror jag! :o)

2011-01-15 @ 13:50:37
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0