Sovtåget!

Näääe nu jäklar måste jag skärpa mej!
 I natt somnade jag inte före 3....
hur pigg är man då när man ska kliva upp kl.06:30??
INTE PIGG!!!
Mitt sovtåg går vid 22:00 tiden
men jag tycker att det är tidigt och kliver inte på....
nästa tåg som kommer in till min station kommer efter 02:00.
Detta går inte!
Nu är jag så trött så jag vet inte vad jag heter...
Tur att jag kan gå hem
när jag är klar!
 Vi åker till Huså i eftermiddag eller i kväll
- Pelle har ett möte på eftermiddagen
och det beror på när han är klar med detta.
Här snöar det idag....igen!...
och är -8 grader, inte så kallt i all fall.

 Må så gott mina vänner denna trettondagsafton 2011!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0