Time Off!

Idag har jag tagit Time Off och blir hemma!
Jag ska ta bort det sista av julen
och åka med grejer till Kupan.
Skönt att kunna bestämma
sig för att vara ledig...bara sådär! :O)
 Pelle är ju oxå hemma så det blir en trevlig dag med Gubben.
I eftermiddag ska vi packa och åka till Huså.
Det kan hända att både Nils och Emil följer med
- det vore roligt!
Lars han ska
vara hemma
- han avslöjade igår att han och polarna
planerar en resa till Cypern i sommar
och då ska dom träffas i helgen och planera.
Vaaadåå Cypern???
Inte ett ord
har han sagt om detta!
Ingenting har man att säga till om heller...
- han hinner ju fylla 18 år.
Men det blir säkert jätte roligt och jätte bra! :O)

 Nu ska jag dricka kaffe med min man och planera dagen!
Trevlig helg önskar jag er alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0