Vad skulle jag då hitta på??

Jag funderar ibland på vad jag skulle jobba med
om jag inte jobbade här på KAPAB....
Vad skulle jag då hitta på att göra?
Jag gillar oftast mitt jobb
och ogillar mitt jobb lite då å då...!
Men jag har inte den blekaste vad jag skulle hitta på
om jag skulle välja att göra något annat.
 Tror nog att jag vill fortsätta att vara min egen
- ha ett eget företag
menar jag.
Mina tankar går runt å runt.....
men inte poppar det opp någon bra affärsidé precis!
........något annat....något mjukare
....något utan maskiner å verktyg....!?

Har du tänkt på vad du skulle göra om du inte gjorde det du gör idag?


Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag vill starta ett café med Simon. Jag skulle baka å göra goda mackor å han skulle serva, va trevlig å snygg ;)

Bra idé va? :)

2011-01-04 @ 19:57:45
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha - det är bra Maggan...då får du ta betalt av dem som tittar på Simon så tjänar ni mera pengar...och så får ni servera "glosylta med tittsås"! :O)

2011-01-04 @ 20:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0