Förra inlägget.....

.........bara försvann!
Jag kan se det hos mej men det är inte publicerat....
skit blogg!
Jag hade ju lagt upp bilder från middagen förra veckan
 hos bästa Lena!

 Idag på morgonen har jag varit och fixat naglarna
och så har jag fått mina ögonbryn plockade
 - plus lite färg på fransar och bryn.
Det känns jätte bra att "buskaget" kring ögonen är sanerat.

 Helt otroligt lugnt är det på telefonerna...
ett samtal sedan klockan 8 säger Nils att det varit.
Jag har ju som tur är att göra endå...
mycket som måste fixas
när man som jag ska vara borta från kontoret i 4 veckor.
 Synd om sommarjobbaren Emil
som inte har så mycket att göra...
men han får desto mera att göra efter v.30
 när tillverkningen är igång!

Ikväll ska vi sjösätta båten....
ja inte jag då
men Pelle och grabbarna.
Hoppas att det inte regnar då....
det vore ju typiskt!
Emil har lovat att
vara båtvakt när vi är borta....
båtvakt å kattvakt! 

Nu kaffe!


Kommentarer
Postat av: Anita igen!

Meeen så ligger mitt inlägg på den 7 juli....konstigt!

2011-07-12 @ 14:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0